zondag 16 april 2023

BooksandLiliane: vanaf nu op Wordpress

Door persoonlijke omstandigheden ben ik de afgelopen tijd niet in staat geweest mijn blog te schrijven.  In 2014 ben ik dit blog begonnen, omdat ik mijn liefde voor boeken wilde delen. Op Wordpress deed ik hetzelfde maar dan in het Engels. Ik vind het nog steeds leuk om de boeken die ik lees te delen maar ik heb besloten dat ik het mij zelf iets makkelijker maak. Ik beperk me vanaf nu tot mijn Engelstalige blog; niet zo heel vreemd gegeven het feit dat ik vooral Engelstalige boeken lees.

Wil je BooksandLiliane blijven volgen? Dat kan via Wordpress. De link naar het blog van vandaag heb ik alvast bijgevoegd. Ik zou zeggen, klik het vooral aan!  Je wilt mijn blog over The Whalebone Theatre niet missen. 

BooksandLiliane

https://booksandliliane.wordpress.com/2023/04/16/joanna-quinn-the-whalebone-theatre/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten