maandag 26 april 2021

WAARSCHUWING

Je kunt ervoor kiezen mijn blog te volgen of het via de mail toegestuurd te krijgen. Van die laatste optie maken veel mensen gebruik. Zonder op de details in te gaan: dat loopt via Feedburner. Feedburner heeft nu echter besloten ermee op te houden. Dit betekent dat mijn blog vanaf 1 juli a.s. niet meer via Feedburner tot jullie komt. Ik zie bij andere bloggers alternatieven maar het is blijkbaar vrij ingewikkeld om dit voor elkaar te krijgen. Ik ga mijn best doen maar beloof geen succes. 

Wil je zeker weten dat je mijn blog elke week krijgt: kies dan voor het volgen van  BooksandLiliane. Ik heb ondertussen nog twee maanden om de andere opties te verkennen. Hopelijk met succes. 

Gr Liliane

1 opmerking:

  1. Mocht je voor follow.it kiezen (want gratis) en nog praktische tips nodig hebben voor het overzetten, stuur me dan gerust een mailtje via mijn contactpagina. Ik verzoop aanvankelijk helemaal in de vele stappen die ik moest zetten, en achteraf is is me pas helder geworden hoe ik het beter aan had kunnen pakken.

    BeantwoordenVerwijderen